מלחמת יום כיפור - מלחמת יום הכיפורים הארכיון הציוני / כבר החלו להתאסף טייסים נוספים, הייתי מהצעירים, לא היה לי סיכוי לקבל פייפר.

עמוד סיכום זה הוא חלק ממאגר הסיכומים בהיסטוריה ב' לקחתי סל קש וכפכפי גומי ויצאתי לקרב. כשהיו אורחים אצל הורַי, לעיתים תכופות היו מדברים על מלחמת יום הכיפורים. החיילים במוצבים והכוחות האחרים שהיו בחזית ביום כיפור, מצאו עצמם לפתע תחת התקפה עזה של צבאות מצרים וסוריה. מההפתעה המחולטת ועד הניצחון שהושג במחיר כבד.

46 שנים לאחר מלחמת יום כיפור: מלחמת יום ×
מלחמת יום ×"כיפורים ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
אתגר המחייב גיוס משאבים והעברת חוק בכנסת, בדומה לחוק מלחמת ששת הימים. "צאי למקום המפגש וגייסי משם" פער הכוחות היה בלתי נתפס: באוקטובר 1973 פרצה מלחמת יום הכיפורים, מלחמה שמשה דיין הגדיר אותה כ"מלחמה כבדת ימים, כבדת דמים" בעקבות פוסט בפייסבוק השניים נפגשו. קונספירציית יום כיפור שבליבה עומד הבכיר האמריקאי", ושוב עולות בי תהיות לגבי. היה ברור בעליל ש"משהו לא היה בסדר" (ככה קראו לזה אז) ספג מהלומה כבדה, אמנים רבים גוייסו או התנדבו להופעות מילואים, ותעשיית המוסיקה נכנסה לתקופת משבר ארוכה.

לפני 44 שנים פרצה מלחמת יום הכיפורים, אשר הסתיימה בחתימת הסכמי שביתת הנשק על אדמות סוריה ומצרים.

עמוד סיכום זה הוא חלק ממאגר הסיכומים בהיסטוריה ב' שעת נעילה לצפייה ישירה פרקים מלאים עלתה לשידור בערוץ כאן תאגיד השידור והעלתה בבת אחת את המודעות הציבורית למלחמת יום כיפור. "צאי למקום המפגש וגייסי משם" ארכיון צה"ל במשרד הביטחון עברו לתצוגת גלריה רכב מצרי עולה באש בסמוך לתעלת סואץ, בזמן מלחמת יום כיפור צילום: הגורמים לפרוץ מלחמת יום הכיפורים. 46 שנים לאחר מלחמת יום כיפור: בסוף המלחמה צה"ל ניצח בשתי החזיתות, אך לאורכה ספג אבידות רבות, והשפעות שליליות על המוראל הלאומי ועל האמון במנהיגי המדינה. היא ליוותה את המשפחה שלנו מאז. היה ברור בעליל ש"משהו לא היה בסדר" מלחמת יום כיפור והחודשים הארוכים שאחריה טלטלו גם את עולם המוסיקה הישראלית, "שוק הבידור" 47 שנה חלפו מאז, אך בכל פעם שמגיע יום כיפור, רבים נזכרים באותה מלחמה ארורה, מלחמת יום הכיפורים, מלחמה. ניר דבורי (ערוץ2 ) מראיין את אלוף (מיל') אמנון רשף,… מגש הכסף של מלחמת יום הכיפורים. שלושה פרקים על מלחמת יום כיפור אדם ניצב בצומת קריטית וגורלית של קבלת החלטות,פעל והונה וגרם למחדל קטלני ומונומנטלי ומערכת החוק לא מצאה לנכון להעמידו לדין פלילי.

היה ברור בעליל ש"משהו לא היה בסדר" אין ספק, שאבי מעולם לא השתחרר ממנה. ‎אתם מוזמנים להעלות תמונות, קטעי יומנים, מחשבות, זיכרונות, הגיגים <. מלחמת יום כיפור שלי מילואימניקית חוה קרין בשעה 14:00 אזעקה. האם החליטו הרוסים בשלב מסוים להציב טילים גרעיניים במצרים?

אנו שנלחמנו בתל סאקי ונותרנו בחיים בסוף הקרב, הבטחנו לספר את סיפורם של חברינו שנלחמו איתנו שם ונפלו, תוך שהם בוחרים בחירות אמיצות, ומשליכים את נפשם עבור הגנת המדינה ובשם הערכים שבשמם הם חיו. אחרי 45 שנ×
אחרי 45 שנ×" לוחמי יום כיפור ממשיכים ל×"יא×'ק ל×"כר×" ×'צלקות ×"נפשיות של×"ם חינוך וח×'ר×" ×"ארץ from img.haarets.co.il
כל חייו הוא התריע מפני פרימת הקשר שבין סמכות ואחריות, ומפני ההעדפה של צמרת המדינה לעמימות וחוסר החלטה, שיוצרת ואקום מנהיגותי ומשילותי חמור. אנו שנלחמנו בתל סאקי ונותרנו בחיים בסוף הקרב, הבטחנו לספר את סיפורם של חברינו שנלחמו איתנו שם ונפלו, תוך שהם בוחרים בחירות אמיצות, ומשליכים את נפשם עבור הגנת המדינה ובשם הערכים שבשמם הם חיו. בנוסף , החדירו גם חידושים טכנולוגיים רבים (ראדרים , מכ"מים וחימוש חדשני). והשלמתו עד לאוקטובר 2023, במלאת 50 שנה למלחמה. מההפתעה המחולטת ועד הניצחון שהושג במחיר כבד. .10.1973 אנשי מרום גולן חוזרים לרמת. שש שעות לפני פרוץ מלחמת יום כיפור מכונסת ממשלת גולדה מאיר לדיון עם הרמטכ"ל דאז, דוד אלעזר (דדו) ועם ראש אמ"ן, האלוף אלי זעירא. פער הכוחות היה בלתי נתפס:

כשהיו אורחים אצל הורַי, לעיתים תכופות היו מדברים על מלחמת יום הכיפורים.

היה ברור בעליל ש"משהו לא היה בסדר" מלחמת יום הכיפורים הייתה תמרור אזהרה עצום לבני פלד. במשך כחמש שנים התאמנו, באימוני חי"ר ואימוני צליחה בחורף ובקיץ, לקראת המשימות שיוטלו עלינו במלחמת יום כיפור. (ככה קראו לזה אז) ספג מהלומה כבדה, אמנים רבים גוייסו או התנדבו להופעות מילואים, ותעשיית המוסיקה נכנסה לתקופת משבר ארוכה. הניצחון הישראלי הוא ברור בכל החזיתות: בגיל 39 הגיע נתן פנדריך לישראל לצלם ולתעד אתרים היסטוריים וארכיאולוגים בארץ, אבל לאחר שבוע בלבד לשהייתו בישראל פרצה מלחמת יום כיפור. מלחמת יום כיפור של אריהלה שמואלי. תיעוד מיוחד של i24news ערוץ 7 11/06/2019 13:22 מוריס / במחנה / ארכיון צה"ל. והשלמתו עד לאוקטובר 2023, במלאת 50 שנה למלחמה. פרויקט מלחמת יום הכיפורים בצבע כולל קטעי וידאו רבים, בהם צילומים נדירים מתעלת סואץ, הווי חיילים מגזרת סיני, פעילות חיל האוויר במלחמה, ומקפלות מצנחים. מלחמת יום כיפור פרצה בהפתעה גמורה. האם החליטו הרוסים בשלב מסוים להציב טילים גרעיניים במצרים?

בנוסף , החדירו גם חידושים טכנולוגיים רבים (ראדרים , מכ"מים וחימוש חדשני). בה בעת רגעה גם גזרת ירדן, ומוקד הפעילות היה בצפון. באוקטובר 1973 פרצה מלחמת יום הכיפורים, מלחמה שמשה דיין הגדיר אותה כ"מלחמה כבדת ימים, כבדת דמים" ארכיון צה"ל במשרד הביטחון עברו לתצוגת גלריה רכב מצרי עולה באש בסמוך לתעלת סואץ, בזמן מלחמת יום כיפור צילום: למעלה משלושים שנה לאחר מלחמת יום הכיפורים נמשך בישראל הוויכוח סביב הסיבות שהביאו להפתעה וסביב השאלה אם הדרג הצבאי היה היחיד שצריך היה לשלם את מחיר הכישלון.

לע"מ) מבצע קינוח היה מבצע צבאי שנערך בשנת 1973 ובסיומו חטיבת גולני הצליח לכבוש את הר החרמון, זאת במקביל לכוח נוסף שכבש את החרמון הסורי. יומן מלחמת יום ×
יומן מלחמת יום ×"כיפורים של ×"רמטכ ל לשע×'ר ×"ו×" אלעזר נחשף from www.idf.il
מלחמת יום כיפור הייתה קו שבר בציבור הישראלי. בתאריך 6/10/1973 פורצת מלחמת יום הכיפורים. באוקטובר 1973 פרצה מלחמת יום הכיפורים, מלחמה שמשה דיין הגדיר אותה כ"מלחמה כבדת ימים, כבדת דמים" אנו שנלחמנו בתל סאקי ונותרנו בחיים בסוף הקרב, הבטחנו לספר את סיפורם של חברינו שנלחמו איתנו שם ונפלו, תוך שהם בוחרים בחירות אמיצות, ומשליכים את נפשם עבור הגנת המדינה ובשם הערכים שבשמם הם חיו. מוריס / במחנה / ארכיון צה"ל. אתגר המחייב גיוס משאבים והעברת חוק בכנסת, בדומה לחוק מלחמת ששת הימים. הגורמים לפרוץ מלחמת יום הכיפורים. טריוויה מלחמת יום כיפור ושעת נעילה.

בתוך שעתיים וחצי צלחו את…

לפני 44 שנים פרצה מלחמת יום הכיפורים, אשר הסתיימה בחתימת הסכמי שביתת הנשק על אדמות סוריה ומצרים. ‎אתם מוזמנים להעלות תמונות, קטעי יומנים, מחשבות, זיכרונות, הגיגים <. או בלשון התקופה "העסק לא דפק כמו שצריך". והשלמתו עד לאוקטובר 2023, במלאת 50 שנה למלחמה. פרויקט מלחמת יום הכיפורים בצבע כולל קטעי וידאו רבים, בהם צילומים נדירים מתעלת סואץ, הווי חיילים מגזרת סיני, פעילות חיל האוויר במלחמה, ומקפלות מצנחים. גם בקו רמת הגולן הושגה רגיעה לאחר מספר מהלומות שהונחתו. כל מילה הכתובה על פני 11 עמודי הפרוטוקול הסודי ביותר. החיילים במוצבים והכוחות האחרים שהיו בחזית ביום כיפור, מצאו עצמם לפתע תחת התקפה עזה של צבאות מצרים וסוריה. המלחמה שהותירה ‏צלקות עמוקות בחברה הישראלית, תיזכר בין השאר בזכות כמה מושגי מפתח, המרוכזים ברשימה ‏שלפניכם. ניתן לחפש סיפורים לפי שמו של אדם המופיע בהם, קרב, יחידה וכו'. מחיר המלחמה בישראל היה כבד ביותר: היעד המרכזי של העמותה הוא הקמת "מרכז למלחמת יום הכיפורים" ארכיון צה"ל במשרד הביטחון עברו לתצוגת גלריה רכב מצרי עולה באש בסמוך לתעלת סואץ, בזמן מלחמת יום כיפור צילום:

מלחמת יום כיפור - מלחמת יום ×"כיפורים ×"ארכיון ×"ציוני / כבר החלו להתאסף טייסים נוספים, הייתי מהצעירים, לא היה לי סיכוי לקבל פייפר.. ניתן לחפש סיפורים לפי שמו של אדם המופיע בהם, קרב, יחידה וכו'. סיורים באתרי מלחמת יום כיפור העניין והטלטלה הרגשית שעוררה הסדרה "שעת נעילה" פער הכוחות היה בלתי נתפס: ניר דבורי (ערוץ2 ) מראיין את אלוף (מיל') אמנון רשף,… מגש הכסף של מלחמת יום הכיפורים. מיתוס מול מציאות, ט ען אלי זעירא, כי הסיבה לכישלונות הישראליים בקרבות מלחמת יום הכיפורים הייתה שאננות, שמקורה בזלזול באויב.15 גם אם לא נקבל את עמדתו, אפשר.